Friday, June 6, 2014

体育大会

No hei! Tuntuu siltä että en oo päivittänyt ikuisuuteen. Ja enhän mä olekaan. Mulla ois ollu hirveesti aikaa päivittää koeviikolla ja sitä edellisellä viikolla mutta kun kodin Wi-Fi ei toiminut niin ei sitten. Nyt oon aika kiireinen tanssiklubin kanssa, ensi viikon lauantaina on nimittäin Rokugatsuten eli tälläinen kesäkuutapahtuma koululla jossa me tietty esiinnytään. En kyllä itse ole suuressa osassa, vaan endingissä koska harjotukset tätä varten aloitettiin jo viime kouluvuoden loppupuolella. Meinasin nyt kuitenkin että kirjotan tosta meidän urheilupäivästä joka oli viime kuun alkupuolella. (^o^)

Meillä oli siis etukäteen luokka jaettu joukkueisiin - pojat futis ja polttopallo, tytöt lentis ja käsipallo. Itse olin muuten käsipallossa. Aamu alkoi koko koulun junbitaisoulla eli alkuverryttelyllä (tää alkuverryttely mikä täällä tehdään liikkatuntien alussa ja esim tässä on ihan naurettava) ja pari kovaäänistä jätkää kävi laulamassa mikrofoniin koulun laulun ja oli suoraan sanoen aika huvittava näky ja enemmänkin naurettava kuin tosi virallinen. Sit kierreltiin katsomassa oman luokan pelejä ja pelattiin kolme matsia - 2 alkusarjaottelua ja yksi joka sitten päätti meidän lopullisen tuloksen kyseisessä lajissa. Taidettiin olla viimeisiä futiksessa (meidän futisklubilaiset pyyteli lopuks polvillaan anteeksi...haha), kuudensia (kahdeksasta) lentiksessä, viidensiä käsipallossa ja ...en tiiä yhtään polttopallosta mutta kyllä ne ekan matsin ainakin hävis. Lopputuloksissa 2G jäi kuudenneks... mutta meillä on vielä kaksipäivänen urheilutapahtuma syksyllä!! Kyl me vielä voitetaan.

Musta kyllä tuntuu että suurin osa tätä päivää oli kuvien ottaminen. Mun oma japanipuhelin on suoraan sanottua surkea (ostin sen kameran takia ja se kamera on huonompi kuin mun vanha iPhonen kamera...jee) ja siinä ei oo etukameraa enkä vielä omistanut mun iPodia joka nykyään toimii mun kamerana joten en itse hirveästi ottanut, mutta lähes kaikki mun luokan tytöt kiersi ympäriinsä ottamassa kuvia luokkalaisten, vanhojen luokkalaisten, klubikavereiden jne jne kanssa. Otettiin kans koko luokan tyttöjen kanssa kuvia ja sit tietty koko luokan ryhmäkuva. Musta tuntuu että nää kuvat on kiinnostavampia kuin mun selitys koska eipä tossa suurta seliteltävää ole niin kuvia peliin! Kirjotan heti kun on aikaa niin muistakin viimeajan tapahtumista kuten vaihtariretkestä Nikkoon ja meidän luokan ensokusta eli luokkaretkestä.


















No comments:

Post a Comment