Sunday, October 26, 2014

夏休み osa 2

Yritetään nyt vähän kerrallaan saada menneitä tapahtumia kerrottua tänne blogin puolelle..............
Hehhehhee oon huono päivittää tiiän mut ei oo aikaa eikä rahaa eiku mitä...









 En nyt selitä näistä kuvista sen enempää, käytiin siis mun hostisän vanhempien luona kylässä 2 yötä 3 päivää ja mun hostien serkku oli siellä kans. Kotimatkalla käytiin syömässä monjayakia yhella kadulla joka on about pelkästään monjayaki ravintoloita... Valittiin toi meidän sillä perusteella että kaks Arashin jäsentä oli käynyt siellä. (Meidän hostperheen kaikki lapset (Asako ei kyllä ollut mukana) ja myös hostäiti(?) tykkää Arashista...) Käytiin kans Asakusassa samaisella kotimatkalla.

✯✯✯





Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa tai ehkä ne ei kerro.... Käytiin Asagayassa yhel festivaalilla ja puettiin yukatat päälle. Oli pirun vaikeeta liikkua toi päällä mut sain kehuja että sopii mulle!! Ja toi yukata on nyt sitten ihan mun oma koska sain sen mun hostperheeltä lahjaksi ('-' )♥ Suuret kiitokset. Sain ihan itse valita. Oli aluks tarkotus ottaa pastellivärinen mutta päädyinkin sitten mustaan, oho. Oli tosi hauska päivä!

✯✯✯






Käytiin Jesperin kanssa Roppongi Hillsin 57. (???) kerroksessa olleessa Pikachu Cafessa. Jonotettiin muuten 2 tuntia. Sanottiin että odotusaika on 3 tuntia muistaakseni joten odotettua nopeammin päästiin sisälle... :D Oli söpöt ruuat ja me molemmat oltiin ihan haltioissamme koska ollaan oltu pienestä pitäen pokemonlapsia... Tai jotain.

✯✯✯





Käytiin Sayurin kanssa Disney Seassa!! Oli tosi hauskaa ja saatiin kuva Iineksen kanssa (^^)/ Kastuttiin kans koska oli kesän vesishow. Sovittiin että tehdään tollaset minnihiirikorvahiukset ja näin tehtiin. Eiks oo söpöt. Mentiin muuten ennen aamukahdeksaa jonottamaan ja lähdettiin kahdeksan maissa kotiin eli 12 hours of Disney Magic!! Mikäs siinä. Koko rahan edestä. Olin muuten törkeen väsynyt puolet päivästä kun ei oo ihan toi aamuviiden herätys + kävely ympäri tosi isoa Disney Seata mun juttu... Note to self, jos meet koko päiväks mee mieluummin Disneylandiin...

Eiköhän tässä oo tarpeeks täks kertaa... Mun kesäloman viimenen aktiviteetti oli Okinawan reissu koulun kanssa mutta en haluu sitä tunkee tähän samaan postaukseen joten teen siitä postauksen vielä ehkä todella piankin... (Tai sitten en.)

No comments:

Post a Comment